ZAKŁADKI

poniedziałek, 20 lipca 2015

part 3


~*~


Calum z każdym dniem zaskakiwał mnie coraz bardziej. Znalazłam jego instagram, Ronnie geniusz. Na każdym zdjęciu całował się z inną laską, oczywiście nie obserwowałam go. Bo po co? Przeglądałam jego zdjęcia z przed roku, lewą ręką usiłowałam otworzyć paczkę chipsów. Ograniczam się do śniadania i dwóch przekąsek. Zanim kupiłam chipsy dokładnie przeczytałam skład i stwierdziłam, że zmieszczę się w 700 kaloriach. Jedną ręką nic nie wskórałam więc musiałam pomóc sobie prawą, telefon położyłam na udo. Kiedy szarpnęłam za paczkę, telefon spadł pomiędzy moje nogi. Gdy go wyciągnęłam momentalnie zbladłam, telefon zareagował na dotyk moich ud i zaobserwował Caluma Hooda. Zginę marnie, ale to tylko moje spostrzeżenie. Próbowałam zachowywać spokój, który chyba nie był mi dany. Wpakowałam kilka chipsów do ust, przez chwilę delektowałam się paprykowym smakiem. Czil na miano mistrza: telefon czipsy,  łóżko i noc. Mały edit, jest czwarta nad ranem a ja zarywam kolejną noc "uroki wakacji". Westchnęłam i przymknęłam oczy, czuję że to będzie bardzo długi dzień. 

*Calum 

Są plusy i są minusy. Tą pozytywną rzeczą jest znalezienie wokalisty do zespołu, a tą gorszą to brak nazwy i potrzebny basista i perkusista. Wokalistą jest Luke, bardziej główny głos, bo również gra na gitarze. Umówiłem się z Lukiem, że gdy zespół będzie w komplecie usiądziemy razem i wymyślimy wszystko od nowa, trochę ulepszymy mój pomysł. Moje marzenie. Stroiłem gitarę akustyczną i usłyszałem dźwięk powiadomienia, gdy skończyłem odstawiłem gitarę na stojak i usiadłem na łóżko. Po odblokowaniu telefonu co najmniej pięć razy czytałem nazwę i wchodziłem na profil Ronnie. Nie do wiary, ten smerf znalazł mnie na instagramie. Nie będę gorszy, a co mi tam? Również ją zaobserwowałem, Calum taki odważny. Potarłem włosy, powoli łapało mnie zmęczenie. Wziąłem prysznic i rzuciłem się na łóżko. Zamknąłem oczy i wtuliłem się w poduszkę. Zasnąłem.


~*~

Znów krótko.
Stawiam na krótko i szybciej.
Czyli zmiana:
rozdziały co 3-4 dni. :)

Dziękuję za uwagę!
Chołka xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz